Як оформити, оплатити та отримати замовлення в інтернет-магазині ROBIN.COM.UA
Оформлення замовлення
Виберіть вподобаний Вами товар в КАТАЛОЗІ та розмістіть замовлення через віртуальний кошик інтернет-магазину.
Ми приймаємо он-лайн замовлення 24/7.
Оформлення та відправка замовлень відбувається в робочі години.
Робочі години відділу продажів та складу:
- понеділок — субота: з 9:00 до 18:00;
- неділя: вихідний.
Якщо у Вас виникли питання щодо товарів або оформлення замовлення, зверніться до нашого відділу продажів:
on-line чат -консультант до ваших послуг
067 605 0 605 (Viber, Telegram, Whatsapp)
Повідомлення до відділу продажів
Для придбання вiд iменi юридичної особи, оберiть товари в каталозi та при оформленнi замовлення вкажiть у примiтках назву компанiї та код ЄДРПОУ. Ви отримаэте рахунок на електронну адресу, вказану при оформленнi. Якщо у вас виникнуть питання, звертайтесь до нас за телефоном або в чат, ми будемо радi вам допомогти.
Оплата замовлення
Ви можете оплатити ваше замовлення одним з наступних способів:
1. Безготівковим переказом - банківський переказ за вказаними в електронному повідомленні реквізитами. Легке оформлення у ПРИВАТ 24.
2. Готівкою - післяплата при отриманні замовлення у відділенні "НОВА ПОШТА" або кур'єру в разі адресної доставки сервісом "НОВА ПОШТА".
Доставка замовлення
Ми здійснюємо доставку замовлень по м. Києву та Україні.
Відправка Вашого замовлення - протягом 24 годин:
Замовлення, оформлені (та оплачені при виборі передоплати) до 17:00, відправляються на доставку в той же день.
Строк доставки - відповідно до умов доставки поштового сервісу до вашого населеного пункту.
Отримання товару
Разом із замовленим товаром Ви отримаєте комплект документів:
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату (при післясплаті - чек "Нової Пошти");
- інструкцію з експлуатації.
Умови отримання замовлення у відділенні «Нова пошта» дивіться тут.
Будь ласка, перевіряйте відсутність пошкоджень товару безпосередньо при отриманні.
Контроль якості
Перед відправкою замовлень наш відділ якості перевіряє кожну одиницю товару на комплектність і працездатність. Тому Ви можете бути впевнені, що замовлений у нас товар поставляється після подвійного контролю якості, як на виробництві, так і у відділі якості інтернет-магазину ROBIN.COM.UA.
При отриманні товару у відділенні чи від кур'єра Нової Пошти огляньте товар на предмет зовнішніх пошкоджень безпосередньо при видачі у присутності представника перевізника.
У разі виявлення при огляді пошкодження товару, вам необхідно скласти Акт прийому-передачі відправлення з описанням характеру пошкодження товару. Ви також можете скласти Претензію до даного Акту про відшкодування вартості пошкодженого товару. Детально з відповідальністю перевізика можна ознайомитись в в п.7 Поблічної оферти ТОВ "Нова Пошта".
Гарантія - 12 місяців
Товар не відповідає Вашим очікуванням
Якщо сталася та прикрість, що наш товар не відповідає Вашим очікуванням, Ви маєте право повернути або обміняти придбаний товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня його отримання від Продавця при дотриманні умов, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів». Детально умови повернення дивіться тут.
! ВАЖЛИВО: колір виробів може трохи відрізнятись від зображень товарів на сайті. За необхідності, Ви можете звернутись до відділу продажу перед покупкою і Вам будуть надані додаткові фото виробів за запитом.
Виявлені неполадки під час експлуатації
Якщо під час експлуатації товару були виявлені неполадки механізмів - автоматичної кришки контейнера з сенсорним датчиком, така кришка підлягає гарантійній заміні протягом гарантійного терміну (12 місяців з дати продажу). Гарантійна заміна проводиться після затвердження Продавцем Акту гарантійної заміни.
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до Продавця товару, надавши:
- оригінал гарантійного талону;
- документ, що підтверджує оплату товару (чек).
Детально умови надання сервісу по гарантії дивіться тут.
Повернення товару
Як оформити повернення / заміну товару
Обміняти або повернути товар можна за допомогою служби доставки або в офісі інтернет-магазину.
- для повернення товару зверніться в нашу службу підтримки клієнтів для отримання допомоги в даному питанні: 067 605 0 605
- або заповніть он-лайн форму на повернення в Особистому кабінеті (якщо Ви оформляли замовлення як Зареєстрований покупець) і наш менеджер відділу продажів зв'яжеться з Вами.
- Якщо повернення товару здійснюється на умовах, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів» - зворотню відправку товару оплачує Продавець.
- Якщо Покупець по неуважності замовив не той товар (не уточнив розмір, об'єм, колір, або інші параметри товару, чітко вказані на сайті) і відмовляється отримувати товар - відправку товару туди і назад сплачує Покупець. Будь-ласка, робіть ваше замовлення уважно, щоб уникнути витрат на доставку та повернення невірного замовлення.